zondag 8 mei 2011

♥ ♥ ♥ hij mijn water ik de bloem ♥ ♥ ♥




iK vertelde hem alles, XD
en hij mij dus ook, XP
hij zei me hoe hij me graag ziet lachen, mijn lach was toch zo...
daar had hij geen woorden voor
naar mijn lach zoals een magneet naar staal hij er aan toegaf
en daar moest ik natuurlijk dus mee lachen, nog steeds alle dagen
ik had niet door van int begin zo ist altijd win win,
gewoon het gevoel was zo juist en fout is niet meer
dat hij de man is voor mij voelde ik meteen,
dat weet toch iedereen geen nadenken niemeer
das het enige echte waar ik in mijn leven echt op doel,
nimmer steek ik het weg onder een bank of een stoel
 terwijl elken dag weer voorbij gaat,
wat iedereen ook doet of erweer tussendoor praat, 
voel ik me meer en meer zo,
van yes yes en niet no no,
i love you boy, forever more


hij geneest me  en hij heelt me
steeds weer elken dag 
hij weet wie ik echt diep vanbinnen ben
en het mag daardoor ik lach lach lach
hij accepteerd me,
in mijn volledigste zijn & het doet me geen pijn 
hij houd me zo stevig vast vast vast,
weg al die onnodige last last last
hij kent de echte ik en haalt die eruit,
i love zo te zijn, met hem is er geen pijn
hij accepteerd me helemaal zonder me pijn te doen,
zo gaat alles maar voorruit uit uit,
nee tis zo AAN,
He heals me EN NIKS IS NOOIT MEER GEDAAN
hem laat ik nooit staan
daar is geen denken aan,
heeee sooooooooo heals meeeeee


ik kan blijven praten tegen hem,
desnoots de hele nacht door
en hij luisterd naar elke letter van elk woord door en door hoor
en zelfs als ik verkeerd ben is hij nog zo lief en begripvol,
zo zalig hoe hij zijn woorden kiest de manier waarop hij zegt dat ik niet juist ben en zo mij juist niet verliest
hij zo een wonder-volle-prachitge mooie knappe wijze  jonge man en nog meer goeds daarvan
maar hij kan ook mijn vriend zijn
door hem bloei ik open, kweet nie waar ik het hem
zoals fouradi gefocust zing, ja ik zooooooooooo op hem,
i love you rik en nu pas door jouw hoe alles ik het graag graag hem
dat ik mezelf niet meer herken, zo zalig 1 met hem


vanaf het eerste ogenblik hierboven liet hij me lachen, zooooooo  geloven
hij is zo HET en dan al dat leven door zijn ogen,
ik heb geen idee van hoelang de hell al hier is 
een sezoen of een leven, vooraltijd of een jaar 
maar voor het eerst in mijn leven was ik niet ingenomen over de toekomst, 
over hoe het moet en wat er is hier of daar
want we hebben zo een geweldige tijd 'als we samen zijn' 
hoe de dingen ook draaien of keren, het is ok,
wat er ook is met hem is het toch fijn
want hij veranderde al dat hell leven, 
zomaar in een tel door zichzelf helemaal aan mij te geven



geinspireerd deze tekst: http://youtu.be/y78Q6eTrOIY
He heals me 
He knows the real me
And he accepts me, he never hurts me
He heals me
He knows the real me
And he accepts me, he never hurts me
He heals me


Geen opmerkingen:

Een reactie posten